tirsdag 9. november 2010

Kirkekonsert med Terje Tysland

Må si at jeg gleder meg til torsdag kveld.
Da skal damen med gemalen på  konsert med Terje Tysland i Orkdal kirke.
Tror det blir en litt annerledes,mykere og mere tenkende Tysland vi får hør.
Han har beveget seg over et bredt spekter den karen fra å være boikottet på Nrk,
til kirkekonserter.
Mine tidligere opplevelser med terje Tysland er rett og slett bøgdafester.
Det første møtet var Prudencefest på Ørlandsdagene for en "mannsalder siden",
samt  diverse fester hvor det alltid er høy stemning på lokalet for oss som kommer fra bygda.
Skikkelig trønderrock med saftige gloser og humor karakteriserer Tysland.
Har også vært på ett pubbesøk hvor Terje tysland har som trubadur vært alene med gitaren,
og det har også vært en spesielt.
Vi gleder oss,fortsettelse følger....

2 kommentarer:

  1. Hei.Teje Tysland kjempe flink.Kos deg masse på konserten og ha en fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  2. Tysland i kirka? Jeg må ærlig innrømme at jeg kjenner bedre til den andre sida av karrieren til denne musikeren. Så da lærte jeg noe nytt i dag også. Ha en fortreffelig konsert!

    SvarSlett