søndag 5. september 2010

Høst,hage og kink i ryggen...

Høst i min hage her i Orkdal og kink i ryggen er ingen god kombinasjon.
Fikk ryddet i et staudebed,da jeg skulle tømme trillebåren.
Knekk..... der går jeg mistenkelig lik min svigermor som er delvis lammet etter slag!
Og vondt! Spiser Ibux som pastiller med den deiligste smak.
I dag skulle jeg egentlig spa opp bed flytte og gruppere stauder,og gjøre plass for å sette løker.
Men det ble istedet en rolig søndag.
Min herligste samboer må kle på meg bukse og sokker.
Sannelig bra at han kan dette etter at 3 barn har vokst opp...Nå får han trening før han begynner med barnebarnet vårt.Håper han ser slik på det,når han bukserer med denne kjempebabyen.
Hagen er nå såpass ryddig at den faktisk kan stå slik til vårs..
Kun hagemøbler,putekasse osv skal settes bort.

Aldri så galt,at det ikke er godt for noe!!

Men joggeskoene-om jeg skal gå i! Håper jeg å få på med hjelp fra skohornet,et hendig hjelpemiddel!
Så blir det en rolig tur langs stien ved Orklas bredder..

Ha en super søndag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar