fredag 2. mai 2014

Jeg velger meg april !

Feiret min dag,som slettes ikke var rund...  rett før påske.
Det er vel ikke alderen som er viktig på slike dager,men
en anledning til å bryte hverdagens mønster,feire seg selv
og andre.
Sosiale anledninger er uvurdelige i våre liv.

På min dag fikk jeg en flott kake,bakt av de to flotteste damene i mitt liv:
Min datter og datterdatter.
Pynten ble valgt,og kaken dekorert av den yngste. Smågodt er tingen ;-)
Og en forundringspose ble åpnet,og der var det mange herlige gaver.
En flaske rød og god drikke.
Krimbok
Dusjgele,og makeup fjerner fra Bodyshop
Et familieportrett av meg,morfar og skilpadden vår.

Ellers så fikk jeg en ønsket mattermos fra mine stebarn, gleder meg til å bruke den.
Flere flasker hvit og rød drikke,
Masse blomster
Og en weekendtur til Bergen,fra min kjære.

Vi bruker ofte å gi hverandre opplevelser,da kan vi  kose oss sammen,
og får varige gode minner.

Nå er det lenge siden vi har vært på tur,så det gleder vi oss til :-)


Det var en stolt 3 åring som leverte denne kaken til mormor.
Mormors egen kake ble kjedelig ved siden av denne :-)





Boken er lest,og som vanlig så er det en spennende og brutal historie Jo Nesbø skildrer.
Harry Hole er ikke med,men hovedpersonene her er like spennende.
Påsken har vært i mange år delt med Jo Nesbø`s personer.
Og det ble den i år også.



Tulipanene har pyntet opp en stund,da jeg fant frem kameraet,
men tulipaner er vakre i alle fasene.
De er vel mine favorittblomster ute og inne.
De vakre røde rosene ble ikke tatt bilde av.
Men de varte lenge,og gledet meg og mine i hverdagen.




Og tilslutt vil jeg presentere dette flotte bildet ,med sol,regnbue,blomster,mormor,morfar og skilpadden  vår. Det var på tide at vi fikk et bilde av oss på veggen .

3 kommentarer:

  1. Så heldig mormor som fekk så flott kake og bilde :) Forstår at du hadde ein koseleg bursdag. God helg.

    SvarSlett
  2. Å, så herlig, hører at du har hatt en fantastisk dag, gratulere med overstått bursdag og god helg!

    SvarSlett