tirsdag 15. september 2015

Sokker i restegarn

Har i sommer strikket opp alle rester i Drops fabel.
Å strikke opp restegarn er omtrent like vanskelig som å slanke seg,og holde beholdningen nede,,
Her har det blitt ankelsokker og andre sokker.
Sokkene er strikket uten oppskrift. Hvis noen trenger oppskrift på ankelsokker og andre sokker m.m så  gå inn på Tusen ideer: http://tusenideer.no/

Er litt herlig å strikke av restegarn,da blir det farger og striper i massevis..

 
 
Usikker på hvem som skal få sokker, men ett par ankelsokker skal jeg selv ha. Ellers så tenker jeg litt på julegaver.
 
Takk for at du kikket innom :-)

4 kommentarer:

  1. Godt jobba, sier jeg! Utfordringa er ofte å få nok av det garnet en gjerne vil bruke, og så blir det nyinnkjøp.
    Jeg strikker av lagergarn for tida, kan egentlig ikke kalle det restegarn. Det er rikt utvalg i kassene mine, men her om dagen måtte jeg kjøpe mer tykt sokkegarn. Viking sportsragg er blitt en favoritt.


    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Prøver å kjøpe de samme garntypene,da blir restegarnet mere anvendelig. Her var det mye garn med print,da blir det fargerikt.. Ellers så liker jeg også Viking sportsragg :-)

      Slett
  2. Driftig dame!! Kos deg med sokkerstrikking utover høsten ;o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Er faktisk i gang med flere restegarnssokker .Blir aldri tomt for restegarn heller...

      Slett