lørdag 24. april 2010

Strikkingen har avtatt noe;-))

                                                                        
Kjenner at våren har kommet-jeg vil ut! Og mange gjøremål ute og inne krever tid.Det er moro å kjenne lysten til å jobbe i hagen og på hytta,samtidig som jeg for unna gjøremål inne.Energi:-))

Strikket en ullbukse til en nevø i str 2 år,men sendte den fra meg før jeg fikk tatt bilde,men lua og sokkene fikk jeg tatt bilde av.
Sitter å strikker et babysett nå i hvitt med rosa roser,det blir herlig-bare jeg blir ferdig.
Må forresten ut for å kjøpe garn nå,før vi drar å besøker far på Fosen i helga.

Ha en fin askefri helg.

2 kommentarer:

  1. Knallfin lue du har strikket,i herlige gladfarger!
    Onsker deg en riktig god helg!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  2. Hei :)

    Fine farger på de sokkene og lua.. virkelig spreke farger.

    Ja de er slik med meg også nå når de er vår og fint vær så er det utelivet som trekker... blir lite innetid og tid til ting inne for min sin del... men det er vell slik de skal være når det er vår...

    Ha en fin søndag, her skal vi ordne oss på å komme oss ut en tur.. ser ut som vi får en flott dag i dag også.

    Klem :)

    SvarSlett