mandag 15. februar 2010

Nye strikka sokker

Sannelig så har jeg strikka sokker til meg selv....Selvfølgelig av fri fantasi disse også.
Strikket av Pt5 sport,dobbelt garn i fot.Og jeg strikker da det ensfargede som om jeg strikker mønsteret.
Det blir bedre sånn enn at jeg strikker med dobbelt garn og tykkere pinner.
Tror sokkene ble litt for store til meg,men pytt pytt.
Skal kose meg med disse da...
Og hvis noen lurer på om jeg er lei av å strikke sokker,så ja! men det er så lettvint,også er det ikke så tungt å strikke for skuldrene..
Får begynne å strikke votter kanskje?

5 kommentarer:

  1. Så fine sokker du strikker. Fri fantasi, det er ikke værst! Jeg fikk også tulipaner i går. Jeg elsker tulipaner.

    SvarSlett
  2. Herlige sokker. Nesten for fine til å brukes.lett å få ondt i skuldre og hådvrister jeg også.Noe skit.
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei.Kjempe fine sokker.Blir aldrig lei sokker.Er så mange fine...Innleggene dine har gått fra meg.Kommer ikke fram i blogglista.Står att det er en uke sia du har lakt inn.Så jeg får ta en titt en gang i blant.Ha en riktig fin Tirsdag.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  4. Takk for det...sokkene er kanskje for varme i store deler av året.Men tenker at de blir brukt i kulde periodene.Vi har et gulvkaldt hus,dessverre..
    her er det en super dag,håper dere har det også:-))

    Mvh Wenche

    SvarSlett
  5. Er det mulig å få oppskrift på de fine sokkene? :) digger dem! !

    SvarSlett