fredag 24. januar 2014

Æsj,og dobbel æsj...

Noe av det jeg gjør til daglig er å sørge for at småfuglene får mat.
Tidlig i går morges , før disse små har fått opp øyene, og herremannen har fått på seg tøflene,
så skal jeg ut med noen godsaker.
Kjøpte rikelig med frø før jul vi ,dvs vi har kjøpt rikelig begge to..
Heldigvis liker småfuglene dette snadderet...


Tro om de likte det som kom ut av posen?   Æsj.æsj...


Liker ikke sånne dyr, verken død eller levende!
Og det og det pga. bakeriefare , og alt det andre svineriet de fører med seg..
Skal fortelle dere at dette havnet ute i garasjen til ettermiddagen, så ble det returnert
Europris.
Og du kan tro det ble leven!
En dame hoppet opp på stolen, og den andre skrek, meget høyt -ganske unødvendig!For dyret har vært ute av drift i laaange tider..
Jeg ville bare ha erstatning for den posen jeg åpnet, men fikk 5 poser i erstatning.
Meget fornøyd gikk jeg fra musen ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar