onsdag 14. november 2012

Cupcakelue

Ja,nå har jeg også gjort det!!!!

Strikket cupcakeluer til to søte småpiker på 2 og 3 år.
Sannelig fikk en dukke en ny lue også..
Strikket i Mor Aase ull/bomull.
Har ikke strikket dette før,så jeg er spent på hvordan
det blir i bruk.
Lua til fotomodellen min fikk også knyting under haka.
Når man er to år så kan godt lua sitte godt rundt ørene..
Oppskriften fant jeg her:
http://moniqye37.blogspot.no/2012_04_01_archive.html

Litjmor var fornøyd med lua,den andre blir julegave..:-)

L



4 kommentarer:

  1. Denne lua er kjempesøt til små prinsesser!

    Ønsker deg en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så søt! Denne vet jeg flere unge damer som ville blitt overlykkelig for å få. Lurt er det også å sikre at den sitter der den skal, for det blir fort kaldt for små ører på denne tida av året. God helg!

    SvarSlett
  3. Herlige luer,du har strikket.

    SvarSlett
  4. En "motegreie" på nett disse cupcakeluene.Men artige og raske å strikke...
    Ja,jeg er så "gammeldags" at luene skal sitte godt rundt ørene:-)

    SvarSlett