fredag 26. oktober 2012

Spennende krim!

Da vi reiste til Stockholm for en mnd siden,så fikk jeg panikk i bilen!
Iiik!!  Mangle lesestoff!  Lite spennende å finne på Værnes lufthavn.
Men var ganske målrettet da jeg gikk ut av sikkerhetkontrollen på Gardemoen. Fikk kjøpt meg en bok av Jo Nesbø  som jeg ikke hadde lest før.
Marekors.
Da var det bare å kjøpe seg litt mat,og nyte det travle livet på flyplassen.
Er ikke av de som handler mest på taxfree,så det ble å kose seg med "kaill`n".
Litt ble lest i hotellsengen,resten dagen etter hjemkomst.En fridag som skulle brukes til mye,ble
med god samvitighet brukt til spennende lesing.
Jeg liker simpelt Harry Hole,den asosiale,fordrukne etterforskeren som sliter med seg selvkollegaene,og rusen.
Denne gangen så er det avklipte fingre,og marekors det handler om.Lik dukker opp,og jakten er i gang.

Boken ble gitt ut i 2003.

Anbefales for de med sans for god krim.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar