fredag 24. august 2012

Har man lyst?

Har planene klar for hva jeg skal gjøre før kl.12.
 Men lysten er ikke tlstede til å støvsuge og vaske,
 så  derfor sitt jeg her i en liten time out....
Håpet er at lysten skal komme som et lysglimt fra oven!
Skulle pakke klær til å ha med på hytta før kl.09,
sannelig skulle jeg ha vært på trening også.Deretter handle for en helg på hytta.
Så enkelt å planlegge en fridag.
Det blir besøk hos mor,hente datter og datterdatter i Trondheim før kl.15,

og da kan vel far handle,så drar vi rett på hytta og tenner bål,koke kaffe og steke vafler vi damene.
Blir en nydelig helg på fjellet,det er jeg sikker på :-)

Jaja.litt pakking-noen truser og sokker  må man ha!  Og strikketøy.


Ha en riktig god helg.

3 kommentarer:

  1. Lyst til husarbeid? Her i huset er det et nødvendig onde som jeg helst tar hvis dagen i utgangspunktet ikke har vært av de beste - da kan jeg få ut litt stim mens jeg fyker rundt med mopp og klut!!!
    Håper dere fikk en flott hyttetur ;-)

    SvarSlett
  2. No har æ ramla innom dæ flere ganger ved tilfeldigheter for æ har sett ei interessant overskrift hos dæ på andre sin bloggrull ;o) Denne gangen blir æ vørende og legger meg samtidig til som følger!

    SvarSlett
  3. Hei :) takk for hilsen hos meg... håper du fikk pakket og kommet deg på hytta. :) Husarbeidet blir ikke borte om en venter litt med det ;)

    SvarSlett