onsdag 18. januar 2012

Litt småstrikkerier..

Litt er produsert i det siste,men er så treg med å ta bilder og få lastet ned disse.
Disse sokkene og vottene er strikket uten noen å gi de til.
Tror jeg har ett par votter til,som ikke har blitt med på bildet.Synes det er praktisk med snøring til babyer.
Må se å få laget meg en salgsblogg eller noe så jeg kan selge noe av det som ligger i skapet.
Akkurat nå s strikker jeg en eplegrønn babyjakke i rettstrikk.Enkelt å ha liggende i veska.
I  morgen har jeg fri,og skal på strikkekaffe.Håper det blir koselig:-)
Ha en flott kveld.

4 kommentarer:

  1. Så søte småplagg du har strikket. Og genseren i innlegget under er jo bare en drøm.

    SvarSlett
  2. Så herlige farger, fantaserer om sommer og bær :)

    SvarSlett
  3. så fine de er. Det er fint med en liten salgsbod så kan de kjøpe de som gjerne ikke strikker eller ikke har tid.
    Ja, noen ganger kan man bare lukke øynene for husarbeid og noen ganger må man bare ta det. Idag rekker jeg også et kafebesøk med en venninne. Ønsker deg en god kveld. :))

    SvarSlett
  4. Så søte. Det dukker garantert opp noen på din vei som passer til disse. Og så finnes det sikkert flere enn meg som ikke bruker så mye tid på handarbeid, så salgsbod er ingen dum idé. God helg!

    SvarSlett