fredag 15. april 2011

Treningsuke 15



En rolig uke med mye kjøring gjør at aktivitetsnivået har gått litt ned.
Men får komme sterkere tilbake denne uken :-))

Mandag: En times trening på 3t. Kun 3280 skritt på jobb....
Tirsdag: Ble enda roligere.Kontordag på jobb.Besøk hos min datter,og venninnetreff på restaurant
gjorde at jeg skeiet helt ut. Kun 1771 skritt-uffamæ!!
Onsdag: I dag ble det litt mere aktivitet 9809 skritt-det liker jeg! Og trening på 3T. brukte 50 min på ellipseapparatet,med uttøying etterpå.Så ut som en kokt hummer!!
Torsdag:8970 skritt+ ett par timers hagearbeid.
Fredag: 8370 skritt. 1 times trening på treningstudio: 20 min ergometersykkel,40 min styrketrening med apparater,5 min uttøying.
Ikke noe hagearbeid i dag.Klarte å få skikkelige blemmer på begge hendene etter å ha raket løv.

Så håper jeg at jeg får til en del bevegelse i helga,så blir uken bra!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar