onsdag 17. august 2011

Høst..

Etter en lang ferie,snart to ukers jobbing kjenner jeg at høsten er på vei.
Ser trær begynner å skifte farge,blomster i hagen begynner å blomstre fra seg.
Og det regner,og det regner....Var så heldig på mandag at jeg rakk å kjøre hjemover fra østlandet fø veier m.m ble stengt,Men det ble effektiv kjøring,for vi orket ikke mer en en stopp..
Mor merket det i går,var enda sliten og måtte okkupere sofaen for en lang dupp!!
Sover ikke på dag,men i går så var behovet der.
Har strikket endel i sommer også,selv om det blir mindre produksjon.
Mariusgenseren til samboer er snart ferdig,men jeg vet ikke om jeg orker  strikke marius nr.3 som jeg har planer om.De er jo så kjedelige å strikke i store str.. Men det var planer å strikke en til min svigersønn også,
men tiden får vise....
Mange luer er strikket,dette ble en god modell som sitter godt!!

Luene er strikket i Viking Bjørk bomullsgarn,snorene er strikket og sydd på.
Har strikket flere luer,men bildene er ikke lastet ned enda fra kamera.
Fremgangsmåte finner du under Rosenborglue lenger nede på bloggen min.
Vil gjerne at du linker hit hvis du bruker den.

2 kommentarer:

  1. Søt og kjekk lue! Og sikkert praktisk som reise- og feriestrikk, når en har lagt opp maskene, er det jo ikke så mye å tenke på før du skal felle av? (o:

    SvarSlett
  2. Akkurat,og artig på barna;-)

    SvarSlett