mandag 3. januar 2011

Trening 2011

Ja,nå er treningsøkt nr 2 gjennomført .
Har ikke noe ønske å dra på trening hver dag,men målet i år som i fjor er minst 2 ganger i uka..
Men helst 3,og med denne starten så skal det gå bra denne uka.
Og sannelig er kailln ut på sin tur nå:-))
Dørstokkmila er utrolig lang for meg på denne årstiden,så jeg må holde jevnt tempo..
Trener stort sett på 3T Orkanger,litt roligere der enn på sentrene i Trondheim.
Har anledning til å trene på dagtid/tidlig ettermiddag,og det er godt for nå
strømmer hordene til treningssentrene med sine nyttårsforsett.
Og flott er det,men plutselig blir det masse folk,mye svette på kveldstid/helg,men dette avtar
i løpet av våren.
Håpet er jo også at noen gram her og der skal forsvinne,det skader jo ikke...

Men det er trivsel,fysisk aktivitet og helse som er viktig for meg,så får grammene som forsvinner ev.bli en kjærkommen bonus...

Januar 2011:

uke 1:  Trening 1 t 15 min. 30 min sykling,20 min styrke 15 min på ellipsemaskin 10 min uttøying.
            Trening   1 t : 30 min sykkel,15 min styrke,10 min romaskin,5 min uttøying
           Onsdagstrening: 20 min ellipsemaskin,35 min styrke,10 min sykkel,10 uttøying og DUSJ!!!  hehe
           Og en halvtimes kveldstur:-))
           30 min sykling 25 min styrke 5 min uttøying

uke 2:  Trening: 30 min sykling,30 min styrke,15 min ellipse,10 min uttøying
            Tur med barnevogn 7300 skritt
            Trening 30 min sykling 30 min styrke 10 min uttøying
            Trening 30 min sykling,30 min styrketrening,10 min ellipse,10 min uttøying
            Og en deilig dusj...det beste med hele treninga;-))

1 kommentar:

  1. Hei.Vil ønske deg et riktig Godt Nytt år.Klem fra Bodil.

    SvarSlett