lørdag 18. juni 2016

Dette er ikke den bloggen med mest aktivitet !!

Oisann, tenkte jeg da jeg logget meg inn..
Det er en stund siden, og det tror jeg skyldes at vi faktisk har hatt en del pent vær i Trønderlag.
Da må vi nyte utelivet mens det er på visitt.
Vi tar skippertak i hagen, rydder,griller og gjør litt av vært.
Her så regner det i dag, og da ble det rydding i garasjen,
Den skal rives, og en snekker kommer for å bygge en ny, større med plass til bilene og alle verktøyene, sagene og alt det andre.
I vinter kom det ikke en bil inn der.Pga to store sager sto midt på gulvet...
Akk ja sann.. Hver sin hobby, sier jeg bare..

Selv så samler jeg på mil! Er stadig med på utfordringer på Facebook. Det ble mange...
Kunne notere 31 mil på Endomondo, i tillegg til ganske mye hverdagsaktivitet hjemme og på jobb, samt tredemølle, romaskin, spinningsykkel m.m. Det tror jeg er min rekord!

Og den skal jeg slå nå i juni, er selvfølgelig i gang med å samle mil på nytt.
Men det er enklere å oppnå mange mil når man sykler, enn når man går. Men mil er mil ..

Håndarbeidet,garnet og strikkingen min tar ingen plass her i huset..... Det er ofte bare strødd i sofaen, rundt sofa. garnposer her og der. Men det er mitt rot, det er akseptert! men andre sitt? Ååå nei, som barnebarnet sier.

Og han har fått ny genser av mormor. Alle Ludviker må få en Ludvig-genser.
Hadde en del Pt 5 sport liggende i bringebærrødt ,og bestemte meg for at den fargen skulle jeg bruke, blåfargen ble bestemt,men så klarte jeg ikke å velge enten hvitt eller lysgrått.
Dermed brukte jeg 3 farger i mønsteret, og ble meget fornøyd. En bukse må vel strikkes senere i høst.
Utrolig hvor fort disse barna vokser.



Skal ikke bli så lenge til neste gang jeg posterer et innlegg.
Ha en riktig flott søndag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar