mandag 23. mai 2016

Snart slutten på mai..




Da er vi kommet langt ut i mai. Endelig kom noen spredte dager med varsel om sommer og sol.
Ute er det litt hagearbeid for tiden,på hytta er det litt "mellomsesong" litt snø,litt bart,mye snø i fjellet,men ikke skiføre, får råttent bløtt til å gå på føttene.
Da går vi her hjemme,eller sykler.
Har ikke syklet så mye,men håper det går bra når jeg skal sykle turritt til helga.
Velger meg mosjonsklassen,men 4,4 mil er det uansett.. Så jeg krysser fingrene...

Konfirmasjon og 17 mai er unnagjort.Koselig med festdager,de gjør hverdagene så flotte også.
Sannelig ser jeg sommerferien i det fjerne,det er også noe å se frem til,selv om den ikke er planlagt enda.
Gisp!! Fornyelse av pass-det har jeg glemt! obs obs

Har vært inne i en boble av sykdom i det siste: Ramser opp influensa,ørebetennelse,bronkitt,bihulebetennelse,oppkast og sannelig så kom pollensesongen i gang!

Men alt blir bedre,stresser ikke,og tar en dag om gangen,og kommer sterkere tilbake.

Ha  en flott maiuke :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar