lørdag 13. oktober 2012

Knallvær,sol og kaldt.

I dag har det vært full avslaping med avislesing,god frokost.En liten tur i sola..
Plukking av brunsnegler og snegleegg! Ugh...
Kjenner jeg fortsatt er morderisk!!

etter å ha betalt mine regninger,så er det avslapping igjen foran pc og med strikketøy.
Snart er det tid for å dra på jobb,en senvakt som blir spennende.
Et nytt barn på barneboligen hvor jeg jobber,og som jeg ikke har hatt opplæring på..
Men det går bra,et herlig barn.Så vi skal kose oss så godt vi kan.
Dette barnet har heldigvis et godt kroppsspråk, når man ikke har språk.

Jeg er meget glad i Ole Brumm og vennene hans,
Her kmmer et elskelig sitat:

 
Ut og let,og ha en flott helg alle sammen <3 p="p">

2 kommentarer:

  1. Ole Brum er en klok liten bjørn det er sikkert og vist:)

    SvarSlett
  2. Ja,vi kan lære mye av Ole Brumm..Selv om favoritten min er Tussi :-)

    SvarSlett