søndag 16. september 2012

Selvfølgelig finvær i dag!!

Fredag kveld ble en lystig kveld sammen med venner og venners venner.
I leid lokale hvor alle skulle ha med bidrag til havets festbord,
så hadde vi det morsomt inntil en sår hals jaget meg hjem..
Her var det mye god mat,underegnede hadde med en krepsehalegryte.
Litt spicy,sammen med det tradisjonelle..
Gryta mi ble laget på kjøkkenet rett før servering.
Litt artig med brød i auskaret. Men litt mere pynt i kveldens tema har gjort seg,hva?

Herremannen i huset kom hjem 4 timer etter meg,slettes ikke klar for sengen.
Han fant jeg sovende i sofaen med fjernkontrollen,og Bonanza med alles sine cowboyer
i ville vesten i morges.
Lørdagen var ikke god for noen av oss,av ulike årsaker.



Søndag morgen kom ikke med energi..  Muskelverk,halsvondt,hoste,hodepine,dårlig matlyst
og (hvor kommer alt fra?) enorme mengder med snørr!!
Sitter her med paracet,nesespray,pastiller og snytefiller og synes synd på meg selv.
Måtte bite i det sure eplet og være hjemme fra jobb.
Slet meg gjennom en senvakt i går,muligens gjorde den situasjonen verre.
Hjemme i dag,og fri i morgen gjør vel susen.


Skulle ønske at folk kunne bli flinkere til å ta hensyn når de er syke:



Vaske hender,
Ikke nyse i hender eller ut i rommet.
Bruke engangslommetørklær.
Bruke antibac,
og ikke minst holde seg hjemme for å unngå smitte andre...

Nå er faktisk mor streng!!



Ha en flott søndag med eller uten virus....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar