lørdag 29. september 2012

Klirrer det noen pinner i stua?

Er så treg med å få lasta ned bilder,og ta bilder før produktene forsvinner ut av døra!
Alderdommen gjør seg sterkt gjeldende..

Men omsiderble tovet de grå vottene,som ble strikket
for lenge siden.

De ble overraskende tovet ,det ble også mine votter som lå til vask.


Yngstejenta i huset her har putta alt på en vask.
 
Nå er de vottene tovet ned til en 8 års str.Var litt tidlig til gjenbruk det da...




De grå små vottene ble søte,og perfekt str.1 år.


 
 
 
Noe sokkestrikk er det blitt,en genser og litt til.

Nå er det dukkeklær som produseres.
En dukkegenser har ventet på montering
lenge,men nå er det gjort.

Eneste uferdig prosjekter her og på hytta er
heklede mormorruter,og det er sånn litt av og tilprosjekt.

Ikke en ufo i huset,ikke noe monteringsarbeid- litt rart:-)

Jeg har arbeidshelg,og akkurat nå er jeg hjemme alene.
Det strikkes litt,og leses litt krim.
På bordet står det en skål med deilig sjokolade...kremt,kremt

Ha en flott søndag:-)

2 kommentarer:

  1. Høres ut som en herlig søndag. Deilig med alt arbeidet som er ferdigjort. Flotte sokker. Ja, den tovinga kan føre til mye morsomt. Kos deg videre. Her strikkes det og leses bok.foreløpig. Klem ;-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk.. Det var en rolig lørdag kveld iallefall. Men jeg gjør nesten det samme nå også(unntatt sjokoladen..)
    Sitter her å slapper av før jeg skal på senvakt.

    Ute kan jeg ikke være,det lukter grisskit over hele tettstedet...

    Ha en flott søndag.

    SvarSlett