mandag 23. januar 2012

Golå

Er såvidt kommet igang med en ny uke.Avsluttet den forrige med en flott hyttetur på Golå i Oppland..
Noen gode venner fra den tiden mor bodde i Gausdal,har en koselig familiehytte,rett ved Golå høyfjellshotell.

Godt samvær,godt skiføre,god mat og drikke gjorde at  helga til en minnerik opplevelse.

Er for lite flink til å samle oss til godelag,være sosiale. Sånt var de flinkere med før i tiden da de ikke hadde tv,telefon m.m
Kanskje vi skal bli flinker til å bare dra å ringe på døren istedet for at man skal planlegge alt til minste detalj?
Jeg setter stor pris på uanmeldt besøk,og folk som møtes i uformelle settinger.

Derfor er jeg glad i å dra på strikkecafe også. jeg er ofte hjemme når andre er på jobb,da møtes vi der og lar skaravla og pinnene løpe.
Konditoriet får solgt kaker,og garnbutikken garn.
Alle går fornøyde hjem.

Slår også et slag for frivillighetssentralene,som også er et sted hvor folk møtes..

Litt småstrikk har jeg også fått tid til,3 par med lester i 3 forskjellige størrelser


Ha en flott uke :-)

3 kommentarer:

  1. Hos meg og blandt venner avtales lite på forhånd. Vi stikker i døra og spør om vedkommende blir inne og tar imot besøk.
    Og dette har vi pratet om mange ganger at det er slik vi vil ha det. Passer det dårlig der og da, så sier vi det. Og slik elsker vi å ha det.
    Det er koselig å få overraskende besøk. Da overser man litt rot i kriker og kroker.

    Fortsett slik.
    Vi gjør det og er lykkelige med det :-)

    ha en fin videre uke
    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. Det er innmari trivelig når noen bare dukker opp. Jeg setter gjerne bort vaskebøtta og ordner med kaffe. Sånn må det være... Ha ei trivelig uke!

    SvarSlett
  3. Så vakre vinterbilder - fra en blå verden ;-) Og: her tar vi imot rækanes folk når de kommer... Men: rent generelt er vi no k blitt mindre flinke til å gå ubedt på besøk, og det er synd. Ha ei flott uke.

    SvarSlett