torsdag 20. oktober 2011

Meget avslappende modus..

Undertegnede er i et meget avslappende modus når det gjelder blogging for tiden,
og det samme gjelder laste ned bilder fra kamera!
Men her er en nydelig hawairose(tror jeg) tatt ved hotellet på Lardos,Rhodos.
I dag mannet jeg meg opp til å laste ned bilder fra Rhodos.Ferieuken i begynnelsen av september virker uendelig langt unna.

Når jeg kommer hjem fra jobb så er det  fyre i ovnen,tenne lys og kose seg i høst/regntid.
På hytta er det et lite utbyggingsprosjekt på gang.Venter nå på at snekker får satt inn vinduer,dører og flyttet ytterdør,s vi får ferdigstille før snøen kommer.

Terasse og hage er ganske ryddet,selv om løvet så langt får ligge.Noen vårløker er plantet.
I år så har endel blomster stått så fint i sine krukker helt frem til nå,så høst og lyngplanter har vi hoppet over i år.

Jeg har endret endel på min arbeidssituasjon.
Har redusert stillingsandelen min i en stilling,og fått en annen stilling.
S nå har jeg to jobber,men jobber 75% tilsammen.
Ny jobb som miljøarbeider i en barnebolig.5 av 6 barn bor der  fast.5 barn er autister.
Inspirerende,men synd også at barn som bor der må forholde seg til så mange mennesker.
Det er vel noe man blir vant til,håper at prosedyrer og rutiner sørger for at de fleste jobber mest mulig likt,
og det er tett samarbeid mellom hjem og skole.
det som er minus er at nå jobber jeg turnus igjen,kveld og helg.

Sånn går dagene.....

1 kommentar:

  1. Det er høst modus her også. Uvær ute, fyr i ovnen, strikketøy er tatt fra igjen etter ødetid noen måneder.

    En nydelig tid faktisk, tross uvær. dett må vi tåle :-)

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem fra meg :-)

    SvarSlett