torsdag 9. juni 2011

Småstrikk

Det er så mye annet som gjøres nå når sommeren er her,selv om været ikke viser seg fra sin beste side.
Myggen er allerede større enn helikopter!
Har følelsen av at om det ikke regner mens jeg er på jobb,så starter det når jeg kommer hjem.
Skal iallefall ikke planlegge grilling eller hagearbeid. Da tordner og lyner det,og regnet fosser ned.
Håndarbeid blir det mindre av,selv om jeg har strikket noe som det ikke er blitt tatt bilder av før jeg har gitt det bort.
Må strikke noe mere til barnebarnet mitt også til høsten.Barnehagebarn krever litt nytt ulltøy;-))
er igang med en ny grå mariusgenser til samboer,da den forrige jeg strikket var for liten.
Prøver nå i en størrelse større,så får vi se..
Har strikket noen smekker. Artig og greit å strikke på bussen..



2 kommentarer:

  1. Så flotte de er. jeg synes bare ungene er helt nydelig med slike hjemmestrikkete smekker. :))

    SvarSlett
  2. Spesielt blir det satt stor pris på hos de som ikke kan strikke:-)
    For det har min datter aldri hatt tålmod til..

    SvarSlett