lørdag 24. juli 2010

Milde Mathilde og drillpikene..

I går var min datterog jeg på shoppingtur.
Vi shoppet egentlig ikke så mye,men noe måtte jeg gjøre på siste feriedag.
Min datter sykemeldt pga bekkenløsning så hun ville også gjøre noe annet enn å sitte hjemme.
Så da kjørte vi til Malvik,nærmere bestemt fjøset på Hundhammeren hvor vi fant denne butikken.
De hadde masse klær,men ikke i min str. og ikke til gravide,så de fikk henge i fred!

De hadde en koselig cafe og en del koselige ting og tang.
Synes kanskje at prisene var i dyreste laget.

Etterpå kjørte vi tilbake til Trondheim,til Ranheim og Tregården.
Der handlet vi på Frøken Linn,møbelbutikk med mange fine ting og på Nidaros lystøperi
med alle sine lys m.m
På lystøperiet spiste vi lunsj,kjempekoselig cafe men med litt for enkel meny.
Men det smakte...
Hos frøken Linn så jeg denne lampen....

1 kommentar:

  1. Hei.Så koselig.Kjekt med en handle tur i ny å ne.På den butikken har jeg aldrig vært Fjøset.Så ut som det var masse fint dær.Ha en riktig fin Søndag i det fine været.Klem fra Bodil.

    SvarSlett