torsdag 28. januar 2010

Tova tøfler av restegarn..


Har tova et par tøfler.Synes ikke de ble fine,slik at de har ligget lenge på vaskerommet.
Strikka av fritidsgarn,og de ble litt lange og smale.
De skal få bli med som ekstratøfler til hytta,det er alltids noen som vil bruke de der....

Har fortsatt strikkestopp,men tror jeg må lure med meg noe håndarbed til hytta i helga:-),samt noen bøker og filmer.
Her har det snødd masse siste døgn,mye tng snø å rydde da jeg kom hjem.
Nå er min kjære på skitur i lysløypa med sin yngste datter,mens jeg har en timeout i sofakroken.Viktig med små øyeblikk hvor vi kan sitte å filosofere og reflektere ove mye og mangt.
Helst så skulle vi koblet helt ut,ikke tenkt på noe..
Det er så mye vi skulle ha gjort,som vi ikke får gjort,legger på oss mange oppgaver m.m som kanskje er unødvendig,og som ofte gir oss dårlig samvittighet både hjemme og på jobb.
Så relax,og ta små timeout....

Ha en avslappende kveld..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar