tirsdag 19. januar 2010

Nytt garn PT5 til nye prosjekter..


Har kjøpt meg garn igjen,selv om jeg har lovt meg selv at det skulle strikkes opp mere av det som ligger på bua først.
Syntes at PT5 sport er et nydelig garn å strikke av,og så var det noen som kvitret om nye sokker eller lester som vi sier på Fosen.
Og det var ønske om fargene sort og hvitt,yndelingsfotballagets sine farger.
Hvilket lag snakker vi om da tro?
Og med en kopp kaffe,en konfekt eller to så er pinnene snart i aktivitet igjen,
men det blir ettermiddagskosen.

Nå er det en tur til legen som er dagens gjøremål,også trening på 3t.
Det tar tid å få nakken min i riktig modus.Men nå vil jeg på jobb,men sykmelding på dagen etter behandling,det må jeg ha.Da strever jeg med smerter og dårlig søvn.
Men regner med at det bare går fremover nå.Går 2 ganger i uka til fysioterapeut så det må bare hjelpe,også trener jeg minst 3 ganger i uka.
Flink ja:o))
Men ellers så er dagene allerede blitt litt lysere:-))

2 kommentarer:

  1. Heisann
    Koselig at du stakk innom bloggen min. Koselig blogg du har. Men så har jeg en svakhet for det trønderske jeg da ;)

    SvarSlett
  2. Det var hyggelig å høre...
    Velkommen tilbake..
    Er litt fersk på denne bloggingen,
    lærer litt etter litt..

    Ha en fin kveld

    Mvh Wenche

    SvarSlett