mandag 25. januar 2010

Da er mandagen snart over..



Nå sitter vi godt ned  i godstolen.
Har gitt meg selv strikkeforbud,men lurer meg selv av og til
og strukker noen omganger.
Skuldrene og nakken er ikke blitt bedre..
Men lapskaus til middag ble det idag.
Rester etter stek er supre rester å bruke.
Så vi har kost oss i dag å:-)

Ellers så er det nå 2+ grader nå,og det småyre.
Yngstefrøkna savner mere snø slik at skitrekket kan åpne.
Snart februar og carvingskene og snøbrett er fortsatt ubrukt denne sesongen.

Kommende helg blir det første hyttehelg dette år,og jeg gleder meg.
Regner med at skiene blir brukt på en tur eller to.
Fikk vasket den stakkars skitne bilen min i dag,på veien hjem fra jobb.
Men ellers så er det en rolig kveld..

Kos dere:-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar