mandag 4. april 2016

10 mil i april

Jeg har også meldt meg på den utfordringen. Noen synes dette er tull, men jeg synes det er artig å ha noe å strekke meg etter.
Jeg velger at det kun er aktivitet utendørs som gjelder for meg.
Min gode venn Endomondo er med på turene,og passer på..
Dette skal være i tillegg til den treningen som er "fast" i timeplanen fra før av.


Regnskapet noterte for 26,6 km av 100. Og dette er bare i helga, uten at jeg har registrert aktivitet på treningsenter.
Hjelper jo masse at været har vært greit.Klapper meg på skuldra så langt i april.

Tror sannelig at jeg har meldt meg på samme utfordring i mai og juni også.

Her er det bare å holde tlf ladet,  og Endomondo klar!

2 kommentarer:

  1. Jeg prøver å komme meg ut hver dag. Bruker skritt-teller og bør ha minst 10000 skritt pr dag. Er vel litt gammeldags, men.....

    Lykke til med et overkommelig mål!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk,målene trenger ikke være så enorme. Dette skal gå bra.Skritteller er ikke dumt det.Min ramlet av buksen,og havnet i diddelido....Slutt på den ;-) Tlf min registrerer skritt, og det er artig å følge med :-)

      Slett