mandag 3. desember 2012

Mye kos i god drikke..

Se hva mor fikk i gave av jenta si da....
Londongave som jeg setter god pris på.
Her skal jeg nyte god varm te på kalde førjulskvelder,




og deilig vin en frihelg.

Heldige meg :-)

I helga så kom omsider et snev av julestemning,da jeg pakket inn noen kalendergaver til litjmor,
Produserte 2 julegaver på hytta i helga,og tova nissene ble tatt frem og passer nå på hytta til et stykke ut i det nye året.
I ettermiddag så er det bakt brød til hverdags,og 40 rundstykker til jul.

Nå er jeg i gang ,er dere?

1 kommentar:

  1. Niks, dårlig med å være igang her, gitt. Men når det lir over helga, så skal jeg sveive igang maskineriet, og da går det jevnt frem til 17. - 18. desember . Da er det forhåpentligvis bare vasking og pynting igjen. Ha ei flott adventstid, og nyt gaven:-)

    SvarSlett