mandag 11. juni 2012

Heldige meg..

Heldige meg fant en dag en pakke i postkassa.
Til meg!
Blant aviser og reklame så lå den der.
Pakket opp,og der var den fine premien som jeg vant på
gammelheksa sin Giborttrekning.
http://gamleheksa.blogspot.no/
Og spennende er det å få slike overasskelser.
I pakken var det et koselig hjemmelaget kort.
Deilig te og sjokolade som skal nytes.
Og ikke minst to nøster med deilig alpakkagarn.

Har allerede begynt å lure på hva garnet skal brukes til..   Kom med tips :-)

Tusen takk for gaven.

4 kommentarer:

  1. Så koselig. Det kan kanskje være fint til et sjal. Klem ;-)

    SvarSlett
  2. Kjempefin farge på garnet ditt! Gratulerer med gevinsten! Vanskelig å foreslå hva du skal lage, men gleder meg til å se hva det blir.

    Ha en fin mandagskveld!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med gevinst. Hun vant hos meg, og du vant hos henne. Superflott! Et sjal blir fint!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med gevinst. Noko både til hygge og nytte. Spent på kva det blir av garnet.

    SvarSlett