søndag 18. desember 2011

Mariusgenser

Grå mariusgenser nr 3 har vært ferdig en stund,men ble pakket inn i dag som julegave.
2 stk får hver sin grå mariusgenser i julegave.Håper de blir fornøyd.

For å skille de,så er forbokstavene brodert på nede på ermet.

Skal ikke strikke marius på en stund,er lei.Selv om jeg har lyst til å strikke en tunika til litjmor.
Har endel småstrikk på vent nå som jeg skal bruke tid på. Blir gammeltante igjen i de nærmeste dagene,så jeg skal strikke babyklær.
Men venter til jeg vet hvilket kjønn,og da blir det ikke noe nøytralt nei! Tror det blir gutt,håper på jente...

Ha en flott søndag!

2 kommentarer:

  1. De er nydelige. Klart de blir glade for dem!!!

    ha en fin søndag
    Klem

    SvarSlett
  2. de var utrolig fine! kan jeg spørre om oppskrift? hvor mange masker som er brukt og hvordan du felte av? :-)

    SvarSlett