søndag 8. mai 2011

Hyttetur på Hitra..

Vi er på hyttetur på Hitra,Trønderlags største øy. Er paradis på jord.
her har vi hatt et trivelig vettskap,nydelig mat,god drikke og selskap.
Det er nesten sånn at her kan de dra fra meg,her trives jeg....
Tenk å få sitte på terassen med denne utsikten hver dag-det
må da være paradiset,som han hans Rotmo synger om.
Og det fineste av alt er at jeg ser helt til mitt barndoms rike...


Her ser vi helt ut mot Steinvikfjellet og Kopparen i bakgrunnen-Det er det ytterste av vakre Fosen.

3 kommentarer:

  1. Takk for noen trøstens ord. Jeg retter og retter og retter og syns helga har vært grusomt kjedelig. Tungt å være allergisk også! Snufs... Men fint er det er du har vært. Min oldefar var fosning - fra Stjørna (Bjugn), derav etternavnet mitt.

    SvarSlett
  2. Hei :)

    skjønner godt at du koser deg i disse omgivelsene.. nydelig utsikt og natur..

    Mektig natur vi har i rundt oss.. fine bilde du har her inne på bloggen din nå.

    Ha en flott søndag videre.. her nytes dagen noe ute og noe inne... starta med en flott sykkeltur i dag.. nå er det middagslaging og litt blogglesing som står på tapeten.. været er rent så sommerlig så det er godt å sitte ute også idag.

    Klem fra Evelyn

    SvarSlett
  3. Tsen takk...Med det vakre været følger det med allergi her også.
    Problemet mitt er at jeg også reagerer så voldsomt med trøtthet på antihistaminer,så i helga har jeg vært sløv,og jeg har sovet...
    Og i dag er jeg sløv igjen,sånn går dagene.

    Ha en flott uke:-)

    SvarSlett