tirsdag 7. september 2010

Åh,åh,åh...det går likar no....

Hekseskudd sier legen at jeg har.Akkurat!!!
Selvfølgelig så er det et hukjønn som har skylda for alt det vonde.
Nei,tror heller det er et hankjønn med horn og lange hjørnetenner,og
høygaffel som stikker og borrer med all sin vondskap..En skikkelig DJ....

Sist natt forverret alt seg,et under at min kjære fikk sove ved siden av.
Siden lørdag så er det knasket 3 esker med Ibux,noen paracet og ettervert så virket ikke noe!
Avkjøle,har jeg lært.En gummiflaske med kaldt vann bak ryggen,det gjorde litt godt.

Smertene forplantet seg til venstre hofte og nedover til kne,alle bevegelser skar som kniver..
Ingen stilling lindret.Puter her,og puter der.....
Det for mye drikke i går kveld,hver gang jeg våknet måtte jeg tisse!  Skulle ønske meg kateter!!!!
Men den  vannflaska lekket i løpet av natta..oi,oi
For å ikke vekke kaill`n så tok jeg badehåndkle i skapet for å legge over den  våte flekken i sengen etter vannflaska.
Kunne jo ikke vekke han som sov,for å skifte på sengen heller,ikke har jeg klart det heller.
Håndkleet er nå kastet,det var så stivt som knekkebrød av vask!
Hver gang jeg prøvde på en snu,så skrukket det,og raspet min tandre hud..
Så ble det å finne et fleeceteppe istedet,neste gang jeg var oppe.

Sniff,sniff hva kommer sivende gjennom det åpne vindu?  Opp igjen,krek seg til vinduet.
Det måtte lukkes, fordi nabon har funnet ut de siste kveldene
at det var et flott vær! Ypperlig til å tømme fraukjelleren for grisskit! Og vinden hadde snudd.
Det kom en stram bris inn!
Og så ble det varmt,dårlig luft...Så måtte dør opp.....Så måtte dyna snues,puta ble varm...
Og smertene ble verre og verre,så fant jeg paralgin forte i medisinskapet.Gått ut på dato for 2 år siden,men pytt!
Så mistet jeg brettet med pillene,da jeg fant de så slo jeg hodet i medisinskapet...Best å tøfle ut fra vaskerommet og tilbake til den varme bakerovnen.
Så kom bivirkningene,galleveien som knøt seg i alle retninger.....Tåler jo ikke flrtepiller!
Også måtte mor igjen på do,sannelig hadde hun fått mensen også. HELV...
Kunne bare ligge i s-form på høyreside,også begynte jeg å tenke jobb.Huff,huff..Timene tikket avgårde.
Sannelig ringte vekkerklokka til kaill`n også...
Lå jeg der og vred meg til han ringte kl.08.30 .Herlige mannebenet hadde bestilt legetime.Da sovnet jeg med 4 paralgin forte innabords....
Nå knasker jeg Voltaren, og paralgin forte er det redusert inntak på.Ettermiddag og kveld i dyp pillerus under teppet på høyre side ,så er damen på bedringens vei....

Ja,ja sånn går dagene......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar