lørdag 13. februar 2010

Nye sokker til min kjære..

Endelig ble det ett par lester på min kjære også.Har jo i vinter strikket en haug av sokker,da jeg ga bort et par til min datter kom det stillferdig fra min kjære at han kunne også tenkt seg sånne..
Disse er strikket med dobbeltråd fra vrangborden.
Bruker Pt5 sport.Elsker dette garnet til sokkestrikk.Mykt,slitesterkt,drøyt men litt dyrt.
har vært og kjøpt til nøster 3 ganger de siste to ukene,har betalt 3 forskjellige priser til damen i garnbutikken.
Lurer fælt på om hun setter opp prisene etter hvor ofte du er der?  hehe
Min kjære ble iallefall fornøyd med disse..

2 kommentarer:

  1. Hei. Tusen takk for komentar inne hos meg. Har ikke vært hos deg før, men her var det koselig så kommer garantert tilbake. Herlig sokker din mann fikk, ingenting er som hjemmestrikk. Bare så synd at jeg er så dårlig på sånn. Skal titt litt mere i bloggen din nå. Ha en fortsatt fin kveld.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  2. Elsker de fine sokkene du strikker!

    SvarSlett