fredag 12. februar 2010

Fredagskveld og ungdomstid....

Ja,da er det helg igjen.Og hvor er gnisten? Etter lang uke på jobb,så er jeg uten gnist:
Kanskje sitter retsene av influensaen i enda.Min kjære kom og ville ha meg med på kino i byen.
Etter litt betenkningstid så takket jeg nei..kanskje senere i helga eller neste uke.
Savner litt den energien man hadde bare for noen år siden.Da kom man hjem ,vasket hus,koste med barnet,
og kino var ikke noe problem.Nå sovner jeg på kino!!!
Har sovnet både på kino og teater siste året.Er som en gammel soldat som sovner på post!
Finnes det noe eleksir som er lovlig? Er ikke typen for å bruke amfetamin da...(skulle tatt seg ut...)
Men regner med at jeg våkner til våren...
Skulle gjerne ha sett Luftslottet som sprengtes,har sett de to første filmene på kino,bør vel skynde meg for å se denne..
Håper på at etter en god natts søvn,og en god frokost så er formen bedre i morgen.

Ha en fin helg ..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar